Niet tevreden/reclameren

Natuurlijk willen wij dat u tevreden over ons bent en proberen daarom fouten tot een minimum te beperken.
Mocht u echter toch een klacht hebben, laat u het ons dan alstublieft weten. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen en te zorgen voor een passende oplossing. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
 

  • U kunt eenvoudig een klacht indienen door het klachtenformulier te downloaden
         in te vullen en op te sturen naar:
         Drukkkerij123
         t.a.v. Afdeling verkoop
         Ohmweg 17
         2953 BD Alblasserdam
           
  •  U kunt ook een mail te sturen naar info@drukkerij123.nl onder vermelding van uw ordernummer. 

U ontvangt een schriftelijke (e-mail) ontvangstbevestiging van het binnenkomen van uw klacht waarna uw klacht binnen 48 uur in behandeling wordt genomen en u van ons een schriftelijke reactie krijgt hoe wij het voor u gaan oplossen. Wanneer u een klacht heeft over de kwaliteit van een van onze producten dan verzoeken wij u minimaal 10 bewijsexemplaren op te sturen naar bovenstaand adres.

Wanneer wij u klacht niet op kunnen lossen verwijzen wij u naar de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Voor meer informatie hierover verwijzen u naar de site van de geschillencommissie, www.sgc.nl. 
U kunt met uw klacht/geschil ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/