Volg de laatste drukwerktrends als u echt wilt opvallen!

maandag 1 april 2019

´╗┐In deze digitale tijd zou je bijna vergeten dat er ook nog zoiets bestaat als gedrukte media. Drukwerk als post, brochures, folders en dergelijke worden nog steeds volop gedrukt en verstuurd. `Innovatie in drukwerk bestaat echt!

Online communicatie is al snel onpersoonlijk. Maar juist in drukwerk kunt u zich onderscheiden van de concurrent. In dit blog leest u meer over de laatste drukwerktrends. Wilt u graag advies van Drukkerij123? Neem dan contact op.

Contact

Persoonlijke post

Drukwerktrends

Laat uw bedrijf er uit springen en opvallen met deze laatste drukwerktrends. Maak er gebruik van. Gebruik een combinatie van deze vier trends om nog meer succes te hebben.

  1. Maatwerk. Om er echt uit te springen is standaard drukwerk niet meer voldoende. Op maat gemaakte ontwerpen voor de klant zijn nu de nieuwe standaard. Hebt u zelf een creatief idee? Of hebt u iets waar u wel wat hulp bij kan gebruiken. Leg het aan ons voor. Drukkerij123 denkt graag met u mee. Wij denken in oplossingen en willen voor u het beste resultaat.

  1. Drukwerk als luxe product. Voorheen was drukwerk een standaard product, Maar door de opkomst van digitale media is die positie veranderd. Zet drukwerk daarom anders in. Drukwerk wordt tegenwoordig gezien als een luxeproduct. Geef uw drukwerk daarom wat extra’s om op te vallen. Denk hierbij aan het gebruik van een luxe papiersoort, druktechniek of een verrassend en creatief ontwerp. Een afwijkend formaat of oplage is geen probleem voor Drukkerij123.

  1. Combinatie on- en offline drukwerk. U ziet steeds meer dat bedrijven hun online nieuwsberichten bundelen in een gedrukte nieuwsbrief of krant. On- en offline marketing kunnen elkaar juist versterken. De kracht zit in in het verspreiden van uw berichtgeving via diverse kanalen. Zowel via drukwerk en via online kanalen. Doordat uw doelgroep de boodschap via verschillende kanalen ziet zal de boodschap beter blijven hangen. Online vindbaar betekent ook offline beter vindbaar.

  1. Persoonlijk drukwerk valt op. Mensen ontvangen hun post steeds meer digitaal. Omdat bijna elk bedrijf dit doet, zien veel ontvangers door de bomen het bos niet meer. En hoe springt u er dan nog uit? Persoonlijk geprinte mailings vallen op omdat ze minder gebruikelijk zijn. Direct mailing is ook een effectief middel om op te vallen. Daarover meer later in dit blog.

Drukwerk123 kan zelfs drukwerk personaliseren door middel van afbeeldingen. Wilt u meer weten? Lees verder over persoonlijk geprint drukwerk.

De voordelen van direct mailing

Direct mailing zet u in om een persoonlijk contact op te bouwen met (potentiële) klanten en uw doelgroep. Een persoonlijke benadering is belangrijker dan ooit. Want u vindt het zelf waarschijnlijk ook prettiger om persoonlijk aangesproken te worden op onderwerpen die voor u interessant zijn. 

De mogelijkheden zijn onbeperkt. De meest eenvoudige manier van direct mail zijn brieven. U kunt daarbij kiezen uit materiaal- en papiersoort en u kunt overige zaken meesturen zoals folders en waardebonnen. Direct mailing is effectief en persoonlijk omdat het een grote groep ontvangers benaderd met een gepersonaliseerde boodschap.

Denk bijvoorbeeld aan een verjaardagskaartje op de verjaardag van uw (potentiële) klant. U kunt ook een kortingsbon sturen naar uw klant ter gelegenheid van zijn of haar verjaardag.
Denk eens na of deze manier van drukwerk voor u effectief zal zijn. Vraag gerust advies of informatie. Drukkerij123 denkt graag met u mee. 

Drukkerij123 maakt graag een mooi eindproduct met de mooiste creaties. Kijk ook eens bij digitaal drukwerk van Drukkerij123. De mogelijkheden bij Drukkerij123 zijn eindeloos. Laat u inspireren door de laatste drukwerk trends.

Contact